APROPA'T AL TEU FUTUR

APROPA'T AL TEU FUTUR Exalumnes explicant la seva experiència en deixar l'escola.

Una vegada més, quasi sense adonar-nos, ja estem encarant un nou final de curs. A les classes es comencen a notar aquells nervis pels resultats finals, es poden escoltar converses manifestant il·lusions i temors pels reptes futurs i, per sobre de tot, moltes ganes d’arribar a les definitives vacances d’estiu.

A les classes de 4t de Secundària, alumnes i famílies es troben en procés d’escollir la millor opció de futur pel curs vinent. Què m’anirà millor, batxillerat o mòduls? potser trio l’opció de ciències o la de lletres? Ho sabré fer, me’n sortiré? I si m’equivoco? I si...? Aquestes i moltes altres preguntes dificulten la tria a fer.

L’escola conscient d’aquest fet vol ajudar i, per aquest motiu, cada curs programa un seguit d’activitats orientades a fer arribar informacions que ajudin en la decisió final.

• Xerrades informatives orientades als alumnes de 4t d’ESO
  • Xerrades individuals amb cada alumne i família
  • Conferència adreçada al grup de pares amb fills a 4t d’ESO
  • Jornades de consulta