SETMANA SOLIDÀRIA 2016

L’escola ha organitzat entre els dies 14 i 21 de desembre, la Setmana Solidària 2016.

Tots els integrants de la comunitat escolar han col·laborat durant aquests dies en diverses activitats de caràcter solidari, encaminades principalment a la recaptació de fons per a contribuir a la tasca de La Marató de TV3, enfocada enguany a l’ictus i a les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

El programa d’aquesta Setmana Solidària ha comptat també amb altres actes importants, com la recollida d’aliments, joguines i roba, per a les entitats Càritas i Eluzai, la col·laboració en el Gran Recapte d’Aliments 2016, el concert solidari a càrrec d’alumnes d’ESO i BAT, el Karaoke i l’esmorzar solidari organitzat pels alumnes de quart d’ESO, la recollida de material escolar per a la fundació Bara organitzat pels alumnes de 6è de Primària i diverses xerrades de conscienciació social per als alumnes dels diferents nivells educatius del centre, relatius al fet solidari.

El balanç final de totes aquestes activitats s’ha tancat amb la recaptació de gairebé una tona i mitja d’aliments, que han estat lliurades a Càritas i Eluzai el dia 21, i de 938 euros, que s’ingressaran en el compte corrent de la Marató de TV, per a la investigació i estudi de l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques.

Sopar d’exalumnes i professors de l’escola

El passat dissabte 20 de maig va tenir lloc el sopar d’exalumnes i professors de l’escola. L’esdeveniment forma part dels programats aquest curs per celebrar els cinquanta anys de vida de l’escola…

Campus de Tecnificació de Futbol Sala

[button url="ca/campus-de-tecnificacio-de-futbol-sala"]Inscripcions aquí[/button]