Exposició Dalí - 25 de Maig

Aquest any els nois i noies de primària, hem volgut conèixer una figura mítica de les nostres contrades: Salvador Dalí
Cada curs , l’equip de mestres de l’Àrea de Plàstica de Primària, escollim un artista a treballar. A més dels continguts propis de l’àrea ens centrem per aprofundir en les diferents tècniques, materials, obres, tonalitats, etc...
La culminació d’aquest treball amb la participació de tots els nois i noies de primària, és l’Exposició on aprofitem per exposar el treball de tot el curs i compartir el que hem après.
Els/les alumnes conviden a les seves famílies a gaudir de l’exposició dimecres, 25 a les 17 hores i a passejar per l’escola talment com si fos un museu.

Esperem comptar amb la vostra presència
L’equip de mestres de l’Àrea de Plàstica