Rah-mon Roma connecta amb l’Auditori de l’Escola Elisabeth amb la seva Lliçó Inaugural del curs 2015-16

El passat dijous, en Rah-mon Roma, músic, cantant i animador infantil (per destacar algunes de les seves ocupacions), va donar el tret de sortida oficial al curs escolar 2015-16 a l’Escola Elisabeth.

L’acte va comptar amb la presència de la Sra. Àngels González, Directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament, la Sra. Olga Fernández, Inspectora d’Ensenyament, mares, pares, alumnes i docents de l’Escola.

En Rah-mon va complir amb escreix amb les expectatives de la Sala fent de la lliçó inaugural un acte participatiu, en el qual les seves cançons i els seus contes varen ser el fil de comunicació amb els assistents per tal de centrar en els valors les seves paraules.

Amb una particular posada en escena, durant gairebé una hora, els assistents van participar d’una lliçó en què en Rah-mon va voler compartir protagonisme amb el públic.

L’acte va acabar amb l’Auditori en peu i cantant la cançó “Si hi hagués un món”, cançó que a través d’en Rah-mon es va conèixer a l’Escola i s’ha convertit en el veritable himne per a la comunitat educativa Elisabeth.