PRESENTACIÓ DELS EQUIPS ESPORTIUS

El passat divendres 12 de novembre a les 16:30 hores va tenir lloc l'acte de Presentació dels equips esportius de l'Associació Esportiva Escolar Elisabeth de Salou, al gimnàs de l'escola.
L'activitat va consistir, fonamentalment, en una desfilada dels alumnes que participen en els equips esportius i en la realització de les fotografies oficials de la temporada 2014-15.

El Director de l'Escola, Sr Enric Masià, va intervenir inicialment per donar la benvinguda als pares assistents i remarcar la importància que tenen per la nostra escola les activitats extraescolars, especialment les activitats esportives, pel seu component educatiu basat en l'esforç, el respecte i la responsabilitat.

Cal remarcar el volum de participants en les activitats esportives. Les dades són aquestes:

Nombre d'equips: 30

De futbol: 16     a Cicle Inicial: 9