European Youth Murals

Aquest treball elaborat per alumnes d'Infantil i Cicle Inicial de Primària que s'exposa a l'Escola Elisabeth de Salou, està inserit dins d'un programa europeu conegut amb el nom de eTwinning.
És una plataforma de professors de centres escolars de tota Europa, que té la finalitat de servir de comunicació, col·laboració i desenvolupament de projectes.
La iniciativa eTwinning promou la col·laboració escolar a Europa utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), i dóna suport als centres escolars prestant-los les eines i els serveis necessaris que facilitin la seva associació per desenvolupar un projecte en comú.
Actualment compta amb més de 230.000 membres i més de 5.000 projectes, realitzats entre dos o més centres escolars d'Europa.
eTwinning va néixer el 2005 com la iniciativa més important del Programa d'aprenentatge eLearning de la Comissió Europea.
El projecte en què participa l'Escola Elisabeth és l'European Youth Murals, que està relacionat amb la plàstica, la cultura del país i l'idioma anglès. És un projecte iniciat pel professor de l'Escola Elisabeth Nick Dean, i al qual s'hi han adherit altres escoles europees.
La primera exposició de murals a tota Europa es va realitzar durant el curs 2012-13 a l'Escola Elisabeth de Salou.
Els murals exposats a l'escola han estat elaborats a diferents escoles del continent, entre elles, la nostra. Es poden veure murals elaborats per nens i nenes de Turquia, Polònia, Itàlia, Croàcia... Aquests murals viatjaran cap a altres països amb un text explicatiu del seu significat cultural. D'aquesta manera, molts professors, nens i nenes coneixen la cultura d'altres indrets i això possibilita el respecte, i l'estimació a distància, de la diversitat cultural i humana d'Europa.