L’Escola Elisabeth es suma a la gran festa de la solidaritat

Any rere any, els alumnes i professors d’ESO i BAT de l’Escola Elisabeth organitzen un concert solidari en què es posa l’esperat punt final a uns dies plens d’activitats solidàries i que habitualment se celebra l’últim dia lectiu de l’any, després d’uns dies d’assajar les actuacions amb esforç i il·lusió.

Enguany, donades les circumstàncies, el format del concert és una mica diferent, però l’important és que som aquí, celebrant l’arribada del nadal, plantant cara a la pandèmia amb alegria i responsabilitat i aportant el nostre granet de sorra a la gran festa de la solidaritat.

Com sempre, els diners recaptats en la venda d’entrades es donaran a la Marató de TV3, que en l’edició d’enguany els destinarà a projectes d’investigació relacionats amb la covid-19, malaltia que des del passat mes de març ens ha capgirat la vida a tots. Per això, abans d’acomiadar-nos fins l’any que ve, volem donar les gràcies a totes les persones  alumnes, professors i personal de suport de l’Escola Elisabeth que han fet possible la celebració d’aquest concert tan especial, però, sobretot, volem retre un sentit homenatge a totes les persones que han estat o estan afectades per la malaltia i també als qui, malauradament, ja no hi són.

Finalment, i com no podia ser d’una altra manera, el concert acaba amb una gran ovació i amb el cant compartit de l’himne de la nostre estimada Escola Elisabeth:

Si hi hagués un món
per viure en pau,
per ésser amics
amb una escola
per aprendre a llegir,
escriure i parlar
la llengua de la felicitat.

Si voleu, podeu gaudir de l’espectacle així com d’un lipdub ben especial a través dels següents enllaços:

desembre de 2020 – Salou – Escola Elisabeth