SETMANA SOLIDÀRIA 2020

El passat mes de desembre, l’escola va organitzar la tradicional Setmana Solidària.

Tots els integrants de la comunitat escolar van col·laborar en diverses activitats de caràcter solidari, encaminades principalment a la recaptació de fons per a contribuir a la tasca de La Marató de TV3, enfocada enguany a la COVID-19.

El programa d’aquesta Setmana Solidària va comptat també amb actes importants, com la recollida d’aliments per a les entitats Càritas i Eluzai i el concert solidari a càrrec d’alumnes d’ESO i BAT.

El balanç final de totes aquestes activitats es va tancat amb la recaptació de gairebé una tona i mitja d’aliments, que es van lliurar a Càritas i Eluzai el dia 18 de desembre, i de 2.014,70 euros, que s’han ingressat en el compte corrent de la Marató de TV, per a la investigació i estudi de la COVID-19. Volem destacar l’especial aportació als fons de La Marató, dels alumnes que actualment cursen 1r de BAT. Com a conseqüència de la pandèmia no van poder fer la sortida de final de curs i els diners que van recaptar en les activitats escolars de la Castanyada i el Carnaval, els han donat per a la investigació.

Gràcies a tota la comunitat educativa per les aportacions, especialment importants en aquest any en que tantes famílies ho estan passant molt malament.

Més en aquesta categoria: « Revista Cul de Sac Febrer 2020