FINALISTES YBT (Young Business Talents)

El dia 4 de setembre es va disputar la final del YBT (Young Business Talents). Aquest és un concurs online que els participants han de decidir sobre diferents aspectes del dia a dia d’una empresa. És un concurs que l’escola porta ja temps participant, és voluntari per part dels alumnes, i és la cinquena vegada que un grup de l’escola es classifica per a la final. Cal recordar que fins i tot un grup d’alumnes va aconseguir quedar primer un any.

En aquesta ocasió els alumnes de 2n BAT: Luke Dongare, Oliver Williams, Àlex Rovira i Àlvaro Franconetti i sota el nom de GTUSS, no només es van classificar per la final, si no que van quedar dins del 10 finalistes, a més de quedar primers del seu grup, com podem comprovar a la imatge.

Cal destacar que aquest any la pandèmia va fer que la final es posposés al Setembre i fos també virtual com totes les rondes anteriors, quan normalment la final és presencial i es disputa a Madrid.

Moltes felicitats als quatre!