Els alumnes de 3r d'ESO promouen la participació en el projecte JoEmCorono

Els alumnes de 3r d'ESO estan participant en un projecte molt engrescador per tal d'aportar el seu petit gra de sorra davant d'aquesta epidèmia global que ha frenat de cop el nostre dia a dia.

Us convido a llegir el document adjunt i a descarregar un dels cartells que han preparat per fer-ne la difussió.

PROJECTE L’ESCOLA ELISABETH ES CORONA.

Benvolguts professors, professores, personal humà de l’escola, famílies, amics i amigues! Com esteu?

Els alumnes de 3r d’ESO estan participant en un projecte molt engrescador per tal d’aportar el seu petit gra de sorra davant d’aquesta epidèmia global que ha frenat de cop el nostre dia a dia.

Com molts/es ja sabeu, l’actor Marc Clotet ha iniciat una campanya solidaria per recollir diners a favor de la investigació per frenar la pandèmia que està causant el virus COVID-19. Els donatius van destinats a l’equip de metges de la fundació IRSCAIXA, l’hospital Germans Trias i Pujol i la Fundació per la Lluita contra la SIDA, que estan treballant a marxes forçades per donar resposta al més aviat possible a aquesta problemàtica.

Trobareu més informació a la web del projecte: https://www.yomecorono.com/ca/

Els alumnes d’ètica de 3r d’ESO i l’escola, hem pensat que seria una bona idea col·laborar junts en aquest projecte. És per aquest motiu que us animem a unir-vos a la proposta.

Voleu participar? És molt fàcil, només cal que seguiu els passos que trobareu a continuació!

PAS 1. Accediu al web https://www.yomecorono.com/ca/ i feu el vostre donatiu.

PAS 2. Feu-vos una foto amb el hastag #l’escolaelisabethescorona (Pot ser una foto individual, en família, artística, d’esquena pels més vergonyosos...) i envieu-la al correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

PAS 3. Compartiu la idea i animeu els vostres coneguts i familiars a participar d’aquest projecte!

Un cop tinguem les vostres fotos amb el hastag #l’escolaelisabethescorona farem un mural i el penjarem en un lloc ben visible de l’escola per recordar que en aquest moment històric tan complicat que ens ha tocat viure, hi vam jugar un paper important!

Cada pas que fem en contra d’aquest virus, per molt petit que sigui, és un pas molt important!

Esperem la vostra col·laboració!

Us animeu a participar? Esperem les vostres fotos al correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.!