Dos equips de l'Elisabeth participen a la FLL 2020

El dissabte 8 de Febrer l’escola va participar al concurs de robòtica First Lego League, on dos equips van programar el robot dissenyat per ells mateixos amb la finalitat d’obtenir la puntuació màxima al concurs, i a més, van presentar el seu projecte tecnològic.

L’equip Elibots, format per dos alumnes de 2n, dos de 3r i dos de 4t d’ESO, van dissenyar una aplicació de mòbil que pretén reduir el trànsit de cotxes a les ciutats, donant una informació exacta i a temps real de les places disponibles als pàrquings d’una ciutat, també es va poder veure el resultat final en una maqueta d’un pàrquing.

L’equip Thunderteam, format per 12 alumnes de 2n d’ESO, van idear un concurs entre els diferents hotels de la província de Tarragona, amb l’objectiu de reduir el seu consum elèctric i fer-los més eficients energèticament.

FIRST LEGO League (FLL) és un programa internacional que té com a objectiu despertar l’interès per la ciència i la tecnologia entre els joves. Està dirigida a alumnes d’entre 10 i 16 anys i pensada per a que treballin en equips, com a fórmula per a apostar per l’aprenentatge significatiu i cooperatiu.

Després del bon gust que ens va deixar la participació dels nostres alumnes a la FLL, la robòtica no para, i el dissabte 28 de març l’escola organitza la competició SumoBot Challenge, on participaran equips de diferents escoles de la província i comprovarem quin robot serà el millor al tatami de sumo.