Alumnes de 4t d'ESO visiten les instal·lacions del diari digital "Tarragona digital"

El passat dimarts 18 de febrer de 2020, els alumnes de 4t d'ESO que cursen l'optativa "Comunica't" van visitar les instal·lacions del diari digital "Tarragona digital" i un estudi de comunicació i disseny gràfica anomenat "Icònic&CO" a Reus. Els estudiants van poder conèixer com funciona la premsa digital, quins són els nous rols de treball del periodisme, com es gestiona la publicitat a Internet, etc. Amb aquests coneixements, van poder crear uns titulars ficticis seguint les regles de la premsa i gravar unes entrevistes que s'havien preparat en un petit estudi de ràdio. A l'estudi de comunicació, en canvi, van conèixer què és el disseny gràfic i quina és la seva finalitat. D'aquesta manera, a posteriori, van poder idear amb grup una campanya sobre un dels seus companys i presentar-la perquè l'altre grup endevinés de qui es tractava.

Accés a la notícia que ha fet el diari sobre la nostra visita: https://tarragonadigital.com/informacio-corporativa/escola-elisabeth-salou-visita-tarragonadigital